好日子.失身.收拾

重大利好消息:繼95歲老人看病不要錢後,100歲老人可以放寬生二胎政策;110歲老人可以由國家分配住房;120歲老人可以免費周遊世界!

注意保重身體,後面的好日子在等著我們呢!

x   x   x   x

在聚會的餐桌上,剛上一道清蒸雞,大家三下五除二,盤子中只剩下雞頭和雞尾了,其中一人說:「這盤菜現在應該叫什麼名字?」

大家一時叫不上來,他一笑,說:「應該叫『失身』。」

x   x   x   x

我收拾不了你,就只能收拾自己的心情了。

8 thoughts on “好日子.失身.收拾

  1. zpdrmn chang﹕

    唔似你喎,咁都唔明點解係「失」身? 😛

    未聽過「合十」是「收拾」的同義詞。只知道有人會將「合十」寫成「合什」而已。

  2. 有乜唔似我? 好多嘢我都唔明點解. 应該話, 乜嘢嘢我都唔明點解.
    唔明點解(唔認同)係「失」身, 因我認為保住個尾就保住貞操(冇畀人操). 至多个雞胸失守, 但雞又冇奶, 怕乜?
    收者合也, 拾者十也, 收拾者合十也. 你未聽過皆因係我老作嘅. (都話咗太无聊!)

發表迴響

