只賣不送,好!

賣送馬家輝畢竟比我後知後覺,但能覺今是昔非,到底是好事。呵呵呵。

我以前也試過要送書給人,不多,但收下的更少,大都很勉為其難似的。當年年輕,只當吃自以為不太酸的檸檬就算;現在面皮更薄,早已受不得這種拒絕面色,自是不會再試。至於「要嘛就是收書的單位根本毫不珍惜,把書拿回,掉在倉庫,不聞不問;又或求其匆匆上架,擺放在那裡,從此就永遠擺放在那裡,極少人取閱。」這個大概還算「不錯」,若他看過一堆堆的書給「擺放」在圖書館入口的紙箱內,任人隨意踢上一腳或斜視一眼,可能會氣死。

「來之太易,總難珍惜。」的是真言。

所以,義賣也好,自己收回書價也好,更好的是,能遇上珍惜的人,又能付上好價錢,最佳。總之,搬不走的書,就是不要輕易就送人。

5 thoughts on “只賣不送,好!

  1. Hmmm… 燒賣燒賣. 書唔可以送(当然又唔可以執), 只可燒或賣. 賣到兩个錢可以買籠燒賣食. 燒咗就冇得換錢買燒賣. 若果用燒賣做餸, 就可以送D書畀人嘞.
    如果燒嗰本係相書, 就即係燒相書嘞. (阿la細个時好多花名, 燒相書係其中之一).
    講開又講, 你咁多書, 不如送兩本畀我ye, 唔得就賣兩本畀我, 再唔係就等我香咗燒兩本畀我la.

  2. zpdrmn chang﹕

    我冇你咁識計,你試計啦。

    以前看一個專欄作家話要燒隻碟畀佢未死阿媽睇,認真大吉利是。都幾……

發表迴響

